cause boy you're amazing, just the way you are

Har inte bloggat på ett litet tag men tycker det är oerhört tråkigt.. Igår efter skolan skulle jag ha träffat Isac, men det blev icke så. Idag efter skolan cyklade jag hem till Amanda, vi gjorde inte så mycket men det var roligt ändå!

Ska sätta igång och plugga lite kemi nu en stund, för jag har kemiprov på fredag och kan väl säga att kemi inte är mitt starkaste ämne.. fattar inte speciellt mycket av lektionerna.. Och så har jag kommit på att jag har pluggat till läxa/prov kanske 3 gånger på hela terminen, går verkligen in för det känner jag!!  Men nu jäklaar, A på kemiprovet, here I come!! /ida


mmmmmmmm, är fett sugen på choklad!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0