hey ya

Hemma ifrån Linnea nu, hade det jättekul :)))  Igår så körde vi charader och allt möjligt, haha Linnea skulle va en sexmissbrukare osv, och när jag skulle va en bimbo, elsa bah "jag vet hur jag skulle göra, jag skulle gjort bambi på hal is" man bah.. hahaha,smart!!  och så kollade vi på idol, tyckte verkligen INTE att Moa skulle åka ut, fett dåligt:(
vem tyckte ni skulle åka ut?

iallafall tack för kvällen + dagen idag flickooor!

ska snart dra mig mot Belinda, spenderar dagen + kvällen me henne antar jag, hörs, kram/ida





Kommentarer
Postat av: besma

Amanda skulle ha åkt ut.

men nu hoppas ja på att robin vinner :´)

2011-12-03 @ 19:41:13
URL: http://superbaarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0