cause you're my heaven

halluuuuu! idag efter skolan va jag med Pauline och vi drack ägg!!!!! hahaha, fyfan, kändes verkligen som jag skulle spy.. men jag fick svälja fort för att inte göra't.. haha usch! 1 tips.. gör det inte:) men det va såhär facebookstatusgrej..  ni som har mig som vän kan nu se videon på min logg;)
sen pluggade vi massa till fysikprovet som vi har imorgon! haha jag fattar ingeting på lektionerna! btw. fick omprov på mitt kemiprov också, gr8! var den enda i klassen som fick det, hihi, duktig jag är, fast 3 poäng ifrån att få godkänt, tyckte faktiskt han kunde vara snäll nu när betygen inte ens räknas och allt, dum gubbe!
men nu ska jag faktiskt plugga mer, vill inte ha omprov i fysik också..... herraaaaa /ida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0