bara för att jag har tråkigt /julia

HAR

Har du ett förhållande? - nej
Har du någonsin haft ett förhållande? - ja, men inte direkt något seriöst
Har du allt du någonsin önskat? - nää

Har du syskon? - ah 2
Har du någonsin velat dö? - mmh
Har du en stor hemlighet som ingen vet om? - njae, ingen stor

Har du haft sex? - nejj
Har du en egen dator? - japp
Har du en idol? - nae
Har du varit på en riktig konsert? - tror inte det?
Har du några framtidsdrömmar? - öum kanske.
Har du druckit så mycket så du har spytt? - nae
Har du blivit påkommen när du haft sex? - men nej?
Har du någon fobi? - aah, hatar fötter.
Har du körkort? - nope

VEM
Vem vill du träffa? - Många, men ida nordén
Vem saknar du? - ida,olivia,daniella osv..
Vem kysste du senast? - zicko
Vem fick du senast ett sms av? - ida eklind
Vem skrev du senast ett sms åt? - ida eklind
Vem av dina vänner är mest partypingla? - vet inte, men skulle tro malin
Vem är din bästavän? - daniella.
Vem skulle du ta med på bio just nu? - ida & pauline
Vem är din idol? - har ingen
Vem vill du aldrig någonsin träffa igen? - ingen?
Vem vill du prata med just nu? - en kille
Vem bråkade du med sist? - daniella, men det är bra igen.
Vems hus var du senast i? - mitt
Vem ringde dig senast? - jenny
Vem ringde du senast? - mamma
Vem låg du bredvid senast? - hmm, malin
Vem hade du sex med senast? - ingen?

VAD
Vad åt du senast? - macka
Vad drack du senast? - te
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - jaa:)
Vad heter du i mellannamn? - Anna Maria
Vad vill du heta? - allt förutom julia
Vad tycker du om homosexualitet? - sOm hetrosexualitet???
Vad tycker du om abort? - vet inte, om man är ung är det ju smart.. antar jag..
Vad hade du önskat dig om du hade fått tre önskningar? - flera miljoner, sen vet jag inte
Vad gör du just nu? - kollar på tv
Vad ser du om du kollar åt vänster? - mamma

SKOLA
Vilken klass går du i? - 7D
Trivs du där? - sådär
Vem i din klass umgås du mest med hemma? - daniella
Har du bytt skola nångång? - ja.
Lämnar du alltid in skoluppgifter i tid? - ibland
Är du mer en MVG-elev än IG-elev? - nae
Kommer du bra överens med lärare? - jadå
Vilket är ditt favoritämne? - idrott, eftersom jag nästan har det varje dag.

KÄRLEK/SEX
Är du singel? -  mm
Vill du vara singel? - nae, det vill väl ingen
Hur många har du haft sex med? - noll
Är du romantisk? - jadåå.
Spelar utseendet roll? - Jo det gör det ju faktiskt..
Vad är din typ? - hmm, hockeykillar. men finns andra oxå
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nej
Vem hade du senast sex med? - ingen???
Har du haft sex utomhus? - fortförande nej?

RANDOM/ÖVRIGT
Vad tycker du om sex utan känslor? - jag vet inte.
Vad är klockan just nu? - 21:25

Vad lyssnar du på just nu? - ding ding dong, har lyssnat i 5 timmar
Ditt favoritband? - har inget
Din favoritartist? - har ingen speciell, tycker de flesta är bra
Vill du gifta dig i framtiden? - kanske det. inget jag tänker på nu.
Vart skulle du ha flyttat om du hade kunnat? - stockholm
Är du helsvensk? - aaah
Har du spotifypremium? - nää
Vem beundrar du? -  ingen.

Har du en blogg? - nae ? eller

 

ÄRLIGHET

Ditt älsta hångel? - 98:a
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? - ingen.
Vad tycker du om kärlek? - vet inte vad jag ska skriva.
När kramade du någon sist? - i onsdags
Kramade du någon speciell person? - ja min bästavän
Har du svårt för att bli kär? - sådär
När kysste/hånglade du med någon sist? - var ett tag sen.
När fick du senast en komplimang? - i onsdags.
Har du hånglat med någon av samma kön? - Men det har jag ju faktiskt....eeh


HAR DU NÅGONSIN
Varit medvetslös? - aa, om man är det när man har svimmat
Playat? - nej
Hånglat med fler än 50 pers? - hahah nae
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - tappade räckningen efter 10.
Gjort något riktigt dumt? - tror jag nog
Gjort något du verkligen ångrar? -  hmm, aah
Skämts över dig själv? - m:/
Blivit "utnyttjad"? - tror jag inte?
Gråtit inför någon du tycker om? -ja
Misshandlat någon? - hah nej, vem gör ?
Umgåtts med folk som sysslat med droger? - hoppasjag inte.
Haft sex när du inte ville - men fortförande nej?

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:
Saknat någon? - japp
Ångrat något? - mm
Ljugit? - jaa
Svikit någon? - aa, tyvärr
Gråtit? - m,när jag förlorade min hund
Skrattat? - om jag har....
Slagits? - nae



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0