Få inte en tjej att falla om du inte är beredd att ta emot henne

julia är nu tillbaka och jag försvinner...eller aa inte helt då, men det börjar bli väldigt tråkigt att blogga. och jag vet att jag lovade, men det kommer.. det lovar jag också! men det kommer bli färre inlägg av mig nu.. sorry, men om jag gör det så kommer nog mera blogglust sen efter, så det blir ju bra!
imorgon fyller jag år och då kanske det blir 1 inlägg, får se ifall jag har tid osv. ska ha kompisar här på kvällen:)
men idag så var det ju 11-11-11 & när klockan var 11:11 så ropade dom ut det i matsalen & så hände det massor utav roliga saker i skolan, men orkar inte skriva för det har jag redan gjort på min andra blogg osv... Men nu ska jag nog börja städa mitt rum, för det är hur stökigt som helst!!  Vi hörs, kram! /ida



Kommentarer
Postat av: besma :)

finaste ida :)<3

2011-11-11 @ 22:05:16
URL: http://superbaarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0