how can I move on when I'm still in love with you?

Inatt sov ju Pauline och Ida här, vi gjorde egentligen inte så mycket, vi snacka, titta på film osv, roligt var det iallafall:)  Vi kollade på "jag saknar dig", för er som inte har sett den rekommenderar jag den!! sorglig, men bra:) Vi somnade vid 3-halv4 typ och jag vaknade vid halv 11, och Palle och Idis vaknade nån timme senare;) Ida åkte hem vid halv 2, och sen dess har jag och Pauline bara snackat och spelat temple run typ, haha, roooligt:) Mitt rekord är över 10 miljoner, kuuuung eller vad? :DD ska inte göra något speciellt idag i think. imorn börjar skolan då, härligt... nää, men efter skolan blir det hockey med amandizz och belindizz, yay, tihi, puss /ida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0