Ida svarar på frågestunden!

Vem gillar du mest av Belinda Truong och Amanda Nersing? Det står nästan alltid på bloggen att du har varit med båda samtidigt men vem är den du gillar mest? För någon måste det ju va!
kramkram
svar: alltså jag kan inte säga att jag gillar någon av dom mer eller mindre, för båda har sina bra och sina mindre bra egenskaper och jag älskar båda två lika mycket!

hur kan ni va så fina ?
nått jag undrat i en evighet
svar: tack men tycker själv jag ser hemsk ut. du och Julia är fina:)

skriv dom 5 snyggaste 99orna i linköping
svar: okej vet inte riktigt(antar du menar killar) och ingen speciell ordning men.. isac persson, filip fornåå svensson,theo carmefeldt, jacob sundberg, jonte eigel. tog dom som dök upp först i huvet, haha!

vad blir 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 x 0 + 2 + 2?
svar: 4


gillar du någon kille nuuuu?:)) (mer än vän aså)
svar: aau typ:)

vart gör du dina "hiss och diss skyltar" och headers?:)
svar: photoshop cs5.

vilka är dina bästa vänner/närmsta vänner?
svar: min allrabästavän är Pauline Nyberg, och sen är amanda,belinda,julia,linnea,ida,ida och felizia väldigt nära vänner:)


varför började du blogga?
svar: det var många kompisar som hade, tyckte det verka kul:)

har du testat att röka någon gång?^^
svar: aa

har du någon gång gått balansgång på ett vägräcke?
svar: haha nae tror inte det;)


vill du ha godis??
svar: inte just nu, haha är inte sugen på det^^

VISST ÄR JAG BÄST? (cornelia svensson)
svar: sorry men naee..

är du kär i filip fornåå svensson? ;)
svar: jag var..


gillar du twillight?
svar: inte speciellt

hur länge har du och julia känt varandra?
svar: jag vet faktiskt inte, ett halvår eller nåt kan de vara :)

gillar du någon just nu isåfall vem?
svar: ah det gör jag, vem kan vi ta en annan gång..

Bh storlek?
svar: 75a,


Har du mens?
svar: aa, har du?


Favorit klädesplagg?
svar: av dom kläderna jag har så inget..


hur lång är du?
svar: runt 170:)


Favoritfärg?
svar: turkos,rosa,svart/vit/grå typ..


Favoritsport?
btw- eran blogg är jättebra!
svar: fotboll!
tack :)


Vart köper ni kläder ifrån ?
svar: lite olika. mest gina och bikbok:)


Vad använder ni för smink ?
svar: foundation,rouge och mascara


I vilka länder har ni vart i ?
svar: danmark,cypern,turkiet,grekland, (har vart i dom 3 förstnämnda flera gånger)


vilken skola går ni på?
svar: jag går på Nya Munken:)


är ni två bästavänner, eller känner ni knappt varandra?
svar: vi är väl nästan bästavänner? h i h i


Vad tycker ni om mej ? ;)<3 (julia persson)
svar: supersöt tjej som går i min paralell, har spelat i samma fotbollslag också. tycker vi borde va snart för du är jättesnäll & rolig också♥
det var alla frågor till mig, tack för att ni frågade:)
nu ska jag äta, ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0