julia svarar på frågestunden.

hur kan ni va så fina?
nått jag undrat i en evighet
- tack, tycker själv jag är ful. men du & ida är fina:D

varför är du så fin? (ida du är oxå fin)
- jag är inte fin.

är du singel?
- ja det är jag!

vad har du för bh storlek?
- 75a

vem är din bästavän?
- min allrabästavän är daniella. men sen är malin,lovisa,lotta,ida & olivia väldigt nära vänner

gillaru nån nu (mer än vän)?
- aa det kan man säga.

vilken skola går du på?
- Tokarp

tittar du på julkalendern? ^^
- ibland

tror du på tomten?
- nae?

har du rökt?
- m!

tycker du din skola är bra?
- aa, den är helt okej!

vad är din naturliga hårfärg?
- mer blont, stavas det så?

vem är din idol?
- ingen speciell

tycker du jag är C O O L?
puss på er m0ng0n! <3
- jarrå, puss

gillar du någon just nu isåfall vem?
- ja det gör jag, men jag tänker inte berätta vem...

Har du mens?
- jaa det har jag, har du?

Favorit klädesplagg?
- hatar alla mina kläder.

hur lång är du?
- runt 160

Favoritfärg?
- rosa, röd, svart, vit & grå

Favoritsport?
- handboll & fotboll

vad köper ni era kläder ifrån?
- olika, men mest ginatricot, bikbok & monki.

vad änvänder ni för smink?
- foundation,rouge och mascara

är ni två bästavänner, eller känner ni knappt varandra?
- vi är nästan bästavänner

Vad tycker ni om mej ? ;)<3 (julia persson)
- det räcker med att säga att du är söt,snäll,rolig,underbar osv... <3

(hoppas att jag inte glömde någon fråga)


Kommentarer
Postat av: :):):):):):):):)

glömde en fråga.

nämn dom 5 snällaste/galnaste 97orna du känner, för och efternamn :D

2011-11-22 @ 22:35:00
Postat av: BNesma

Du glömde mina frågor :P

I vilka länder har du varit i ?

Och vad använder du för smink ?

2011-11-23 @ 22:12:55
URL: http://superbaarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0