Tack för helgen!

Hej på er! Min födelsedag blev jätteawesome! Hade en jättetrevlig kväll med trevligt besök;) Fick även jättefina presenter:)  Under kvällen kollade vi på film, käka gött, spelade guitar hero, snackade osv:)  Linnea,amanda&pauline sov över och dom åkte hem vid halv 1 - 1 & vid 3 kom några av min släkt hit. Fick fina presenter där med, bla. 1 kg godis!:D & så har jag fått totalt 2100 kr (y) Men tack för helgen alla som var med & gjorde den såhär bra:)
Nu ligger jag i sängen & ska strax sova & drömma lite innan det är dags att gå upp för en ny vecka.. Zzzz.. Haha, längtar redan tills nästa helg(a) Men nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon, godnatt sötnosar♥
/ida

fest hos svampb0b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0