when you smile, I smile

Hejhej! Ångrar att jag skrev att jag lovade att jag skulle bättra mig på att uppdatera.. det går inte så bra om man säger så, hehe.
igår var jag med emma,belinda&amanda, det var roligt:)  och idag var jag med Pauline, vi köpte godis&läsk på flamman & sen åkte vi till lekparken & la oss i en gunga, hihi, mysigt:) snacka om typ allt&inget + att det kom en fjäril i mitt ansikte, haha, det var asäckligt.. jag typ käftsmälla mig själv, blev asrädd.. haha euw! sen vid halv 6 cyklade vi hem och nu är jag hemma och har vart det en stund. tänkte börja plugga lite till spanskaprovet som vi har på fredag, det finns en hemsida vi kan plugga på så behöver inte sitta & läsa massor i boken, hehe:) sen måste jag duscha också, men som tur är är klockan bara halv 7.. fast det känns som den är 9 eller så, men aaa, bara att börja plugga då. puss! /ida♥



ville också säga..Grattis till Pauline och Gusten, passar super tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0