1 tips för håret

Hårinpackning! Det är faktiskt jättebra om man använder det rätt!  Jag har hårinpackning 1 gång i veckan (har man mer än 1 gång i veckan ger det typ ingen effekt) & det har verkligen hjälpt.

Ibland om jag har plattat mitt hår ganska mycket så kan mitt hår se/kännas väldigt väldigt slitet så då tar jag hårinpackning när jag går in i duschen och har i det i ungefär 1 minut (tiden är olika beroende vilken hårinpackning man använder) & sen när jag kommer ut känns det inte alls lika slitet längre. Så ett tips är att använda det! Även om vissa kanske är dyra så är det värt det! 


Finns massor av olika hårinpackningar, så bara att testa er fram&se vilket ni funkar bäst:)
Kommentera gärna om ni har någon hårinpackning som ni tycker är bra, eller någoting annat!  /ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0