don't worry be happy

hejj, försökte blogga i går kväll & i morse men det funkade inte:o men nu så funkar det äntligen;D  kommer inte ihåg vad matchen slutade i går men vi vann iallafall, sjukt bra spelat tjejer! (jag gjorde 2 mål)  idag gick jag till skolan som vanligt men jag fick sluta halv 11 för att jag skulle följa med mamma & lämna zicko. usch känns verkligen piss.  liksom tanken att jag aldrig kommer få se han mer:/  största misstaget någonsin. men så är livet...   nu sitter jag iallfall här hemma i min (snuggle up) & tänkte äta lite ben & jerry´s. bara för att bli gladare.  senare runt halv 8 drar jag ner till 8 glas med familjen för hela oskars fotbollslag skulle va där osv.. så vi tänkte äta där, blir någ en kyckling sallad med annanas & paprika för mig, mums.  men aah jag skriver mer senare.  puss /julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0