Första inlägget!

Hej på er! Om det ens är någon som läser bloggen, höhö! Är iallafall Ida som bloggar just nu och det här är det första inlägget på min&julias blogg:)  Vi ska fixa designen snyggare, men vi fixade ju bloggen idag så aa den få se ut såhär ett litet tag.  När vi har fått igång bloggen får vi hoppas att ni gillar den, och om ni vill att vi ska blogga om nåt särskilt får ni gärna kommentera vad. 

Jag bloggar även på en till blogg som ni kan hitta HÄR och kommer nog att fortsätta blogga där även fast vi har den här bloggen, beror lite på statistiken osv.  Men ja, ett inlägg om mig kommer senare, nu ska jag vara social mot Pauline som sover hos mig inatt. Kram♥  /ida


Jag & Julia när vi mötte varandra i fotbollsmatch, jag i blått & julia i målvaktskläder:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0