godnatt

hejj, ville bara säga att jag har haft en kul kväll med mycket snack på skype osv.. hahhaha lovisa klockren!
STENDÖÖÖ JU!  a men lovisa fattar:D hoppas att ni har haft bra kväll. men nu tänkte jag faktiskt gå & lägga mig, är sjuk trött! blir hemma från skolan i morgon också!  så jag får sovmorgon(Y) heheheh tycker lite synd om er som får gå upp så tidigt!  ville även säga förlåt för jätte jätte jätte dålig uppdatering de senaste dagarna men jag kan förklara, jag har ju som sagt varit sjuk sen fredags så det enda jag gör är ju att ligga i sängen & då händer det inget speciellt som jag kan skriva om???? men sen när jag börjar skolan igen så kommer jag uppdatera mer för då har jag ju alltid något att skriva om.  tack till er som läste detta.  pusss /julia

bildbrist jao, så fick bli en gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0