hemma idag igen

hejj, har inte bloggat för jag har faktiskt haft fullt upp. vaknade runt halv 11 då jag var tvungen att fixa mig. vid 12 stack jag, oskar & mamma in till stan, jag skulle träffa läkaren vid 1. (knät)  som tur så behöver jag inte operera knät en iallafall, men han sa om det fortsätter att fasna & aa, så skulle jag få bestämma mellan 3 altenativ. och det var tyvärr dem här.   1. sluta med sporten.    2. fortsätta men ha dem där problemen. eller  3.operera bort en sak, & kanske inte kan spela mer. själv tycker jag att alla dem hänger på att inte fortsätta spela?:o menmen.  så jag hoppas stort att jag inte får ännu mer problem & måste välja mella dem.   (vi bytte även mina skor som gick sönder första dagen jag använde så jag fick ett par nya):D nu sitter jag iallfall här hemma & har precis kommit hem, tänkte att jag skulle äta nu, för jag är as hungrig!  ses senare /julia



söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0