Hemma!

Tjaaaaaa! Sorry att jag inte bloggade igår men jag hade inte tid! Kom iallafall hem igårkväll ifrån en helt underbar vecka! Har vart 20-30 grader varje dag! Orkar inte skriva detaljer och sånt men det var bara tyskar på hotellet, och alla tog förgivet att vi också var tyska så turkarna och alla prata tyska med oss, man bah, what.. haha.
En kväll åkte vi med värsta discotaxin hem ifrån stan, han satte på dunka dunka och värsta blinkande lysen i bilen och själva dom här lysena man har på bilen eller vad man säger haha, dom blinkade i olika färger, haha, fett coolt! men jag berättar mer eftersom, nu ska jag gå och äta lite, och njuta av att det är höstlov :D   kram!  /ida


gulligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0