kärlek är som schack - ett feldrag och det är schackmatt..

hejj, vad har ni gjort idag ?  själv har jag suttit inne hela dagen & kollat på 2-3 filmer & tagit det lungt.    kvällen kommer se ut så att jag ska ta en långdusch, rakabenen, osv.. & efter det ska jag även fixa ansiksmask & inpackning för ögonfransarna:D & så tänkte jag kolla på några bra filmer. man behöver verkligen sånna slappa & mysiga kvällar ibland !   livet rullar verkligen på just nu. så ni vet kanske ida & jag är lite dåliga på att uppdatera nu i början men ni ska se att det ändras snart.  statistiken är faktiskt helt okej just nu om man tänker på att vi skaffade bloggen igår & att vi har skrivit 3 korta inlägg eller vad man säger. tyvärr har vi inte fått några kommentarer ennu men det kommer någ, puss så ses vi senare mot kvällen♥  /julia

två ''fula'' bilder jag tog nyss, hade lite brottom så det blev lite fail

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0