lite "fakta" om oss

Julia

Hon är 13 år, född den 9 maj 1998 :) Bor i vikingstad (linköping) där hon även spelar fotboll, sen kör hon handboll i RP också.  Hon har en hund som heter Zicko som dom tyvärr ska sälja :/  Hon har även 2 syskon, en bror & en syster.  Och hon älskar att sporta & fota. Hon har en NikonD3100 som hon tar jättefina foton med:)





Ida

Jag är 12 år men fyller 13 den 12 november:) Bor i hjulsbro/hackefors (linköping) & spelar fotboll i Hjulsbro. Jag har också en bror och en syster. Sen har jag 3 katter också, som heter Trixie,Tiger&Totte.  Jag älskar som henne att sporta&fota, fast jag har ingen bra kamera, utan bara en digitalkamera, ST500.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta tjejer! :)<3

2011-10-16 @ 21:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0